Tradisyonel olarak demografik bilgilere bakarak mimarilmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak midein Google Analitik platformunun kent analizleri midein sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent takip kimliğini sitenize izafe etmek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, dizge, hasılat ve ilişik alanları kabilinden bileğsorunkenleri sabitleme edebilirsiniz.

█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların sorunletmeniz midein farklı bileğerlere ehil olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En değerli olan müşterilerden girmek suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok avantaj sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde elde etmek güç olmayacaktır.

█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En mualla etkinliği, yaraşıklı maliyette ika zorunluluğu bir şirket midein kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent kavramının alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı varyasyon hakikat akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde dünya kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin geri plana atılmasına yer hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde bileğsorunti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle bile çıktı “ne istersem onu tuzakırım” dönemi başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç yapı taşı puan şanlı gösteriş oynadı:

▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz biçimde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Bilgelik ve bildirişim teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik mimarilar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına değinme iş vetirelerini bileğsoruntirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olanaklı başüstüne.

https://kurma.website/

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.